Saturday, August 4

aku menghabiskan duit lagi ;)

Gigi

RM420 untuk gigi..biasa la dah tua ha,ha gigi banyak lubang satu gigi RM80.

mula-mula untuk gigi aku bajet RM300 jer. putih berseri gigi aku sekarang:)

Kasut

Untuk kasut mula-mula bajet Rm150 jer tapi aku berkenaan dengan Converse RM230 di Dynamic Sport Unit G045 Sungei Wang Jalan Bukit Bintang. hu,hu warna hitam kulit pulak tu.

tapi aku buat keputusan beli kasut Sembonia adik beradik dengan Bonia kot. RM109.90 jer sebab harga asal RM200 ++.

aku beli dua kasut. design simple jer tapi kulit juga.


Jaket

jaket pula tak bercadang nak beli tapiii aku terpikat pulak. RM225 juga.

nasib aku bujang heh,heh

nampak gaya tak jadi beli rim gan tayar baru untuk moto. terlebih bajet sudah.


tengah layan lagu raya sorang-sorang sambil sekarang ni.

0 comments: