Friday, March 4

APA ITU MENGAJI.MY? KELAS BERBAYAR





6 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

yupppp aku terus terang nak kena blajar balik ngaji ni pasal aku mmg tak berapa mahir masih merangkak... kalau nak baca tu tajuid pun tak pas... ni kan plak taranum nak berlagu macam hijaz, bayati , jiharkah, khan atau nahawand.. fuhhhh ade niat tapi belum terlaksana

Ya ALLAH berikanlah aku kepandaian untuk membacakan surah Mu

Anonymous said...

sila berhati2 dgn mengaji.my. saya dah terkena dgn ustazah yg mengajar. T & C nya yg kena bayar dahulu, mengajar kemudian ternyata berat sebelah, hanya menyebelahi pihak mengaji.my sahaja. dalam kes saya, saya tamatkan perkhidmatan ustazah yg mengajar kerana kurang komitmen...hari & masa mengajar ditukar ikut suka, sampai sekarang duit yg dibayar tidak dipulangkan lagi...pihak mengaji.my hanya senyap. takpe...kita jumpa di akhirat!!

Anonymous said...

actually dah terkena dgn 2 org ustazah...dua2 takde komitmen...sorg cabut tak sempat bayar, alasan hp hilang la, pakcik meninggal la..last2 cabut gitu je...hp hilang tu bila call, dapat pulak, mmg putar alam...

sorg lagi sibuk dgn usrah, meeting sekolah pasti, tulis novel, bercinta, update fb, update status bbm sehari baper kali ntah...tukar hari & masa sesuka hati, kitrg lak kena ikut jadual dia...mcm dia sorg je sibuk...org lain tak sibuk...plan saya & famili hujung minggu abis jadi tunggang langgang. plg best sesuka hati kensel kelas tapi bgtau esok dia dtg & mintak kita byrkan dia esok tu...ngajar tak tentu hala tapi tak malu mntk pymt. pymt saya sblm saya terminate dia, dia tak refund lagi smp skang.

kalau gugel mengaji.my pun dah tak jumpa dah skang...dah tutup kedai kot...2 org staf diorg buat hal, takde satu pun perkataan maaf saya dpt dr diorg...sms saya kpd ustaz nikmat tak pernah dibalas, harap kat staf aje...fees diorg dulu rm20/jam skang dah naik rm35/jam. harga naik tapi servis hampeh...bersandarkan agama tapi hal sebenar Allah aje yg tau

izzah107 said...

Assalamualaikum...
kami sebagai guru pun sebenarnya 'terkena' dengan mengaji.my. Upah mengaji tidak dibayar. (yuran dibayar terus oleh pelajar kepada mengaji.my pd waktu itu). Bila ditanya, mereka kata ada masalah kewangan, kena tunggu 3 bulan. Sabar jugalah tunggu. lepas 3 bulan, senyap je juga. sampai sekarang, da setahun da berlalu. Dekat RM500 mengaji.my hutang saya, memanglah tak banyak, tapi tu hasil titik peluh. mengajar siang dan malam, pegi mengajar naik motor husband hantar. tak tahu la nak cakap macamana.

Anonymous said...

Pn izzah107 kalu ada d perlis blh mai ajar ank sya d rumah..

Unknown said...

saya kurang pasti kebenarannnya. anda boleh laporkan pada pihak berkaitan. terima kasih,