Thursday, April 14

BUKU CONTENG-CONTENG FADHLI HAMDAN



Assalamualaikum, malam yang indah sambil mendengar Radio Sinar he,he tiba-tiba rajin menulis. kepada yang sudi singgah blog mencari diri diucapkan ribuan terima kasih. diharap kalian semua sihat walafiat sentiasa. minggu lepas saya telah membeli buku conteng-conteng hasil contengan En Fadhli Hamdan. Mungkin contengan ini kan mengimbau kenangan anda di zaman persekolahan. Tidak banyak yang hendak diperkatakan pada saya contengan tersebut boleh memikat hati untuk sesiapa yang kali pertama melihatnya.

ha,ha tiba-tiba jer muzik retro untuk cetusan hati SINAR FM dah kedengaran...cetusan hati ini kadang-kadang mencuit hati saya ni..:)

saya sertakan link http://www.contengconteng.com/ jangan lupa singgah..pasti berbaloi-baloi..

4 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
pilihan motorsikal kupcai terbaik

wah aku rindu zaman sekolah aku.... time aku form 5... adalah tul2 zaman gemilang aku.....

contengconteng said...

Terima kasih banyak. Kalau ada projek lain nanti kena sokong jugak tau. =)

Unknown said...

siapa tak rindu?zaman-zaman mustahil diulang kembali..aku nak pinjam mesin masa doremon hu,hu

Unknown said...

untuk projek yang seterusnya semestinya fully support. insyallah..:)