Sunday, May 6

Resah bertakhta di hati:(




ya Allah, aku tahu janji telah ku mungkiri, telah cuba, telah berusaha...apakan daya...cuma aku manusia biasa..lebih dosa daripada pahala..

Ya, Allah jauhkan aku daripada kemaksiatan..
Ya, Allah jauhkan aku daripada kezinaan..
tetapkan hati hambaMu yang lemah...
pelihara aku daripada jatuh ke lembah kegelapan..
tetapkan iman ku..

sempurnakan fizikal aku hingga ke akhir hayatku...pintaku pada Mu...janganlah aku ditimpa musibah, begitu pelihara juga anggota keluarga aku yang disayangi..AMIN
                                               


2 comments:

ck said...

Salam..ur post make me feel like scared. ^_^
TQ for the beautiful reminder. sometimes we had so much fun and need an 'alarm clock' to bring us back!! keep up ur lovely n meaningful writing :))

Unknown said...

walaikumsalam,it's so hard live in this world. hopelly, everything will be fine. insyallah. thank for comment:)