Thursday, December 13

Pengalaman ke gimnasium (Bahagian 3)

12/12/2012 pengalaman kali ketiga ni. aku gi seorang-seorang saja. sebab member ajak "pump" pukul 6.00 petang sampai pukul 8.00 malam. mana boleh sebab aku habis kerja pukul 6.00. ptg. aku gi lepas solat Maghrib tapi member tu dah balik he,he. orang dah kahwin ada komitmen. dan aku meneruskan senaman ringan aja. naik basikal aja. lepak sampai 10.30. hujan lebat pulak. so , rasa lapar aku makan pulak nasi goreng pattaya. memang tak sedap la.

*aku kurang faham maksud pump bila di gim he,he pumping ke? nanti aku tanya member tu.

2 comments:

Naj Mi said...

amboiii.....tak lama lagi dada tu jadik sebesar sebidang tanah lah hehehe...Kalau nak cepat naik kan badan Farouq kena ambil makanan sampingan lain...

Saya juga pernah ke gym satu ketika dulu, hari2 makan telur ayam mentah dibancuh dg weight gain yang beratus2 ringgit harganya tu, so memang cepat naik bila kita selalu pump...

Kena rajin lah...jangan hangat2 taik ayam aje ya. Farouq..bina bentuk badan...excersice bagus untuk kesihatan awak...pastikan perut tu tak mengelebeh lagi... tentu ramai minah2 yang tergoda kan awak nanti hehehe

Unknown said...

ha,ha..itu dah jadi ahli gusti he,he.

abah saya suka sangat tgok gusti. saya mesti kata abah itu semua lakonan semata-mata. saya yang kena marah hi,hi

makanan sampingan? takpa biar la lambat pun hu,hu banyak duit nak guna pulak.

saya tak mampu lak he,he

nak serius tapi masa nak pump dengan member tu tak sama..sy abis kerja lambat. kalau dia takda saya nak basikal jer hi,hi

sekarang ni masih ada magnet lagi abang..duk tepi jalan pun dah ada awek senyum-senyum kat saya..hi,hi sya perasaan kot :)