Saturday, June 20

alamak, 12.15 malam

masih dalam office mengupdate blog mungkin kerana tahap keterujaan dan keghairahan untuk menulis blog. aku bersendirian pada masa ini di pejabat. sahabat-sahabat telah lama pulang. hujung minggu ini bukanlah kebiasaan aku menjalani kehidupan kuala lumpur seperti teman-teman lain. lebih baik tidur lagipun duit aku hanya tinggal RM30 saja. Minggu depan harap gaji masuk awal. Tidak la sengkek sangat. heh, heh. Minggu depan banyak kerja pejabat perlu disiapkan. Aku ingin berehat malam ini. Hujung minggu merupakan hari bercuti untuk diri sendiri. Jarang atau tidak pernah aku membawa kerja pejabat ke rumah kecuali terdesak. Aku suka menghabis kerja pejabat di pejabat walaupun mengambil masa paling lewat 9.00 malam pada hari bekerja. Seminit lagi 12.30 malam. Diri ini beransur dulu. Mungkin minggu depan aku rajin mencatatkan sesuatu?? entahla.

0 comments: